CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

ahlan wasahlan

-salam sayang-



Stick-it notes

Saturday, February 20, 2010

pening..pening..peningg waaa..




















kompius la aku tengok perangai pelik mak aku..semenjak menjadi pkhem dan di tukarkan sekolah kat sk langkap..perangai pelik mak aku makin bertambah-tambah..lagi bertambah pelik semenjak dier dapat kawan macam cg wer(ismail)huk2.memang pelik laa...pening aku daaaa..

start dari petang,3.30 ptg sampai skrg,9.30 malam..x abis2 ag duk iron baju..x tahu nak pilih nak pakai baju mane besok..pagi tadi pegi umah mak sedara aku,kat bukit tunggal..selama 3 jam mak n mak cik duk berganding bahu duk modified baju t-shirt baru..well,esok kat sk langkap kan ader hari sukan..lam hati aku,,memang wajib dier x pakai baju t-shirt tuu..tgk lar x cayee..hu2

last2 sakni mak bagitau,oci mak x jadi la pakai t-shirt tuu..x sesuai la pkhem pakai tshirt..haaa...kan aku da kate..memang soheh dier x pakai nye tshirt tuu..

setakat nieey..da lapan pasang dah,mak duk iron baju kurung dier..x tahu nk wat pilihan nk pakai baju yang mane...aku da naik pening duk bagi komen tentang baju kat mak.hu2.kadang2 aku men kelentong jerk!hehe..kasihan kat mak aku..nie semua gara2 sorang cg kat skul situu..abis nape duk komen tentang mak aku pakai..dari hujung rambut hingga la hujung kaki..
mak jangan hirau kan sangat lah komen cg tuu..ape2 pom mak tetap paling lawo cantik tau..hehe.lau x,x kan ader orang nak ngorat mak..hehe.jangan kasi abah tauuu...!he2

info-->aku nie penasihat pakaian kat mak aku..hu2!







0 comments: