CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

ahlan wasahlan

-salam sayang-



Stick-it notes

Friday, February 19, 2010

lembah bidong--

alkisah adikku niey..student skol lebest(elit terengganu),umur pom da nak masok 16 tahun..tapi still eksport baju kat umah..he2.tiap2 kali call umah..mesti banyak la list barang2 dier nak..nek pening aku cari barang2 dier..hu2.dulu sebelum kaklong p ipg..die lar yang buat,,nie x ader orang..dengan rasmi nyer..aku lah kena ambik tugas tuu,,hu2.
nasib bek minggu nie,mak x suruh aku iron baju dier..hehe.malas gak aku yee..tapi ape2 pom..dier tetap adik aku..@ mesin atm kedua aku..ha2.dier la tempat aku berhutang duit.huhu

k r..nk p umah hilmy(matbong)nk p cari barang nurul laa..adikku tersayang..walaupom,tiap kali jumpe..wajib gaduhh..he2.tetap sayang dier..kata orang tua2 dulu"air yang dicincang x kan putus"


---->>kaklong pom akak yang aku sayang.he2.walaupom hobi kitaorang gaduhh..x gaduh,bukan adik-beradik la tuuu..he3

0 comments: